Kinect senzorja

Tehnologija Kinect senzorja, ki se uporablja v HoloLens

Kinect je izdelek, katerega proizvodnjo je kljub prodanim več kot 35 milijonov kosov, Microsoft ukinil konec leta 2017. Tehnologija, te v osnovi globinske kamere, se uporablja v izdelkih Hololens, pridobljeno znanje pri razvoju Kinect...
Sledenje pogledu

Sledenje pogledu oziroma očem v navidezni resničnosti

Napovedani in prihajajoči naglavni prikazovalniki navidezne resničnosti v bodo v veliki večini imeli vgrajeno sledenje pogledu ali pa bo le to na voljo kot poseben modul. V tehnologije sledenja pogledu vlagajo...
VR stranski učinki

Dolgotrajni stranski zdravstveni učinki uporabe VR naprav

Govorili smo že o stranskih zdravstvenih učinkih uporabe naprav navidezne resničnosti, kot so VR slabost (Cybersickness), utrujenost oči in fotosenzitivna epilepsija. To so stranski učinki, ki se pojavijo med samo uporabo...
Izboljšana/obogatena resničnost

Razlikujete med navidezno, izboljšano in mešano resničnostjo?

Navidezna resničnost (Virtual Reality - VR), izboljšana/obogatena resničnost (Augmented Reality - AR) in mešana/združena resničnost (Merged Reality - MR) so tehnologije, ki obljubljajo, da nam bodo v bližnji prihodnosti spremenile način...
VR naprave

Delitev naprav za navidezno resničnost

Naprave virtualne resničnosti lahko delimo na pet tipov: prenosne naprave, ki za svoje delovanje potrebujejo mobilni telefon (Google Cardboard, Google DayDream, Samsung Gear VR itd.); samostojne prenosne VR naprave (Pico Goblin,...
Uporaba navidezne resničnosti

Kje vse poleg iger je navidezna resničnost uporabna?

Navidezna resničnost, ki je namenjena potrošnikom in ne industriji, se trenutno najbolj uporablja za igranje iger in zabavo (ogled 360-stopinjskih videov, videov za odrasle in spremljanje dogodkov v živo), vendar je...
VR slabost

VR Slabost

VR slabost je najpogostejši nezaželeni stranski zdravstveni učinek uporabe VR naprav. Je precej podobna slabosti gibanja (angl. Motion Sickness) in simulacijski slabosti (angl. Simulation Sickness). Poznamo pa tudi kinematografsko slabost (angl....
Epileptični napad

Fotosenzitivnost

Fotosenzitivna epilepsija je redka, vendar je to kljub temu pomembno področje dostopnosti, saj so lahko posledice zelo resne in lahko povzročijo hude telesne poškodbe. Pomembno je vedeti, da uporaba VR povzroči,...
Sensorama

Zgodovina navidezne resničnosti

Leta 1838 je raziskava Charlesa Wheatstona pokazala, da so možgani zmožni različne dvodimenzionalne slike, prikazane vsakemu očesu posebej, združiti v en tridimenzionalni predmet. Svetu je predstavil napravo imenovano stereoskop, pri katerem...
Utrujenost oči

Utrujenost oči pri uporabi naglavnih prikazovalnikov za navidezno resničnost

Do utrujenosti oči pride zaradi pojava, ki se imenuje konflikt akomodacije konvergence (angl. Vergence Accomodation Conflict). Pri tem gre za to, da se v primeru uporabe naglavnih VR prikazovalnikov, goriščna razdalja...

VR/AR Naprave

Predstavitev naglavnega prikazovalnika Pimax 8K je zopet odložena

Pimax 8K naj bi bil prvi naglavni prikazovalnik za navidezno resničnost, ki bo podpiral 8K resolucijo, vendar je izdaja le tega že drugič predstavljena....

VROČE NOVICE

Preskoči na orodno vrstico