Naučite se osnov navidezne resničnosti
Steven M. LaValle je strokovnjak s področja navidezne resničnosti, redni profesor na Univerzi v Illinoisu, nosilec tudi nekaj patentov s področja navidezne resničnosti, pomagal pa je tudi Oculus-u pri njihovih začetkih.
Že...
Razvoj VR aplikacij v Unity za Oculus
Oculus in Unity sta pripravila 20 urni spletni tečaj za izdelavo VR igre. V tečaju se boste naučili osnov razvoja projektov za navidezno resničnost in uporabo orodja Unity z uporabo VRTK...
Tehnologija Kinect senzorja, ki se uporablja v HoloLens
Kinect je izdelek, katerega proizvodnjo je kljub prodanim več kot 35 milijonov kosov, Microsoft ukinil konec leta 2017. Tehnologija, te v osnovi globinske kamere, se uporablja v izdelkih Hololens, pridobljeno znanje pri razvoju Kinect...
Sledenje pogledu oziroma očem v navidezni resničnosti
Napovedani in prihajajoči naglavni prikazovalniki navidezne resničnosti v bodo v veliki večini imeli vgrajeno sledenje pogledu ali pa bo le to na voljo kot poseben modul. V tehnologije sledenja pogledu vlagajo...
Dolgotrajni stranski zdravstveni učinki uporabe VR naprav
Govorili smo že o stranskih zdravstvenih učinkih uporabe naprav navidezne resničnosti, kot so VR slabost (Cybersickness), utrujenost oči in fotosenzitivna epilepsija. To so stranski učinki, ki se pojavijo med samo uporabo...
Razlikujete med navidezno, izboljšano in mešano resničnostjo?
Navidezna resničnost (Virtual Reality - VR), izboljšana/obogatena resničnost (Augmented Reality - AR) in mešana/združena resničnost (Merged Reality - MR) so tehnologije, ki obljubljajo, da nam bodo v bližnji prihodnosti spremenile način...
Delitev naprav za navidezno resničnost
Naprave virtualne resničnosti lahko delimo na pet tipov:
prenosne naprave, ki za svoje delovanje potrebujejo mobilni telefon (Google Cardboard, Google DayDream, Samsung Gear VR itd.);
samostojne prenosne VR naprave (Pico Goblin,...
Kje vse poleg iger je navidezna resničnost uporabna?
Navidezna resničnost, ki je namenjena potrošnikom in ne industriji, se trenutno najbolj uporablja za igranje iger in zabavo (ogled 360-stopinjskih videov, videov za odrasle in spremljanje dogodkov v živo), vendar je...
VR Slabost
VR slabost je najpogostejši nezaželeni stranski zdravstveni učinek uporabe VR naprav. Je precej podobna slabosti gibanja (angl. Motion Sickness) in simulacijski slabosti (angl. Simulation Sickness). Poznamo pa tudi kinematografsko slabost (angl....
Fotosenzitivnost
Fotosenzitivna epilepsija je redka, vendar je to kljub temu pomembno področje dostopnosti, saj so lahko posledice zelo resne in lahko povzročijo hude telesne poškodbe. Pomembno je vedeti, da uporaba VR povzroči,...