VR slabost

VR Slabost

VR slabost je najpogostejši nezaželeni stranski zdravstveni učinek uporabe VR naprav. Je precej podobna slabosti gibanja (angl. Motion Sickness) in simulacijski slabosti (angl. Simulation Sickness). Poznamo pa tudi kinematografsko slabost (angl....
Kinect senzorja

Tehnologija Kinect senzorja, ki se uporablja v HoloLens

Kinect je izdelek, katerega proizvodnjo je kljub prodanim več kot 35 milijonov kosov, Microsoft ukinil konec leta 2017. Tehnologija, te v osnovi globinske kamere, se uporablja v izdelkih Hololens, pridobljeno znanje pri razvoju Kinect...
VR stranski učinki

Dolgotrajni stranski zdravstveni učinki uporabe VR naprav

Govorili smo že o stranskih zdravstvenih učinkih uporabe naprav navidezne resničnosti, kot so VR slabost (Cybersickness), utrujenost oči in fotosenzitivna epilepsija. To so stranski učinki, ki se pojavijo med samo uporabo...
Razvoj VR igre v Unity za Oculus

Razvoj VR aplikacij v Unity za Oculus

Oculus in Unity sta pripravila 20 urni spletni tečaj za izdelavo VR igre. V tečaju se boste naučili osnov razvoja projektov za navidezno resničnost in uporabo orodja Unity z uporabo VRTK...
Steven M. LaValle - Virtual Reality

Naučite se osnov navidezne resničnosti

Steven M. LaValle je strokovnjak s področja navidezne resničnosti, redni profesor na Univerzi v Illinoisu, nosilec tudi nekaj patentov s področja navidezne resničnosti, pomagal pa je tudi Oculus-u pri njihovih začetkih. Že...
Uporaba navidezne resničnosti

Kje vse poleg iger je navidezna resničnost uporabna?

Navidezna resničnost, ki je namenjena potrošnikom in ne industriji, se trenutno najbolj uporablja za igranje iger in zabavo (ogled 360-stopinjskih videov, videov za odrasle in spremljanje dogodkov v živo), vendar je...
Sensorama

Zgodovina navidezne resničnosti

Leta 1838 je raziskava Charlesa Wheatstona pokazala, da so možgani zmožni različne dvodimenzionalne slike, prikazane vsakemu očesu posebej, združiti v en tridimenzionalni predmet. Svetu je predstavil napravo imenovano stereoskop, pri katerem...
Epileptični napad

Fotosenzitivnost

Fotosenzitivna epilepsija je redka, vendar je to kljub temu pomembno področje dostopnosti, saj so lahko posledice zelo resne in lahko povzročijo hude telesne poškodbe. Pomembno je vedeti, da uporaba VR povzroči,...
Izboljšana/obogatena resničnost

Razlikujete med navidezno, izboljšano in mešano resničnostjo?

Navidezna resničnost (Virtual Reality - VR), izboljšana/obogatena resničnost (Augmented Reality - AR) in mešana/združena resničnost (Merged Reality - MR) so tehnologije, ki obljubljajo, da nam bodo v bližnji prihodnosti spremenile način...
Sledenje pogledu

Sledenje pogledu oziroma očem v navidezni resničnosti

Napovedani in prihajajoči naglavni prikazovalniki navidezne resničnosti v bodo v veliki večini imeli vgrajeno sledenje pogledu ali pa bo le to na voljo kot poseben modul. V tehnologije sledenja pogledu vlagajo...

VR/AR Naprave

Sony je znižal ceno prikazovalniku Playstation VR

Sony je od predstavitve Playstation VR oktobra 2016, prvič znižal ceno kompleta s prikazovalnikom za navidezno resničnost Playstation VR, ki se priklopi na igralno konzolo...
Samsung Gear VR SM-R324

Samsung Gear VR

Oculus Rift CV1

Oculus Rift

VROČE NOVICE

Preskoči na orodno vrstico