Razvoj VR igre v Unity za Oculus

Razvoj VR aplikacij v Unity za Oculus

Oculus in Unity sta pripravila 20 urni spletni tečaj za izdelavo VR igre. V tečaju se boste naučili osnov razvoja projektov za navidezno resničnost in uporabo orodja Unity z uporabo VRTK...
Epileptični napad

Fotosenzitivnost

Fotosenzitivna epilepsija je redka, vendar je to kljub temu pomembno področje dostopnosti, saj so lahko posledice zelo resne in lahko povzročijo hude telesne poškodbe. Pomembno je vedeti, da uporaba VR povzroči,...
Sledenje pogledu

Sledenje pogledu oziroma očem v navidezni resničnosti

Napovedani in prihajajoči naglavni prikazovalniki navidezne resničnosti v bodo v veliki večini imeli vgrajeno sledenje pogledu ali pa bo le to na voljo kot poseben modul. V tehnologije sledenja pogledu vlagajo...
Sensorama

Zgodovina navidezne resničnosti

Leta 1838 je raziskava Charlesa Wheatstona pokazala, da so možgani zmožni različne dvodimenzionalne slike, prikazane vsakemu očesu posebej, združiti v en tridimenzionalni predmet. Svetu je predstavil napravo imenovano stereoskop, pri katerem...
Kinect senzorja

Tehnologija Kinect senzorja, ki se uporablja v HoloLens

Kinect je izdelek, katerega proizvodnjo je kljub prodanim več kot 35 milijonov kosov, Microsoft ukinil konec leta 2017. Tehnologija, te v osnovi globinske kamere, se uporablja v izdelkih Hololens, pridobljeno znanje pri razvoju Kinect...
VR naprave

Delitev naprav za navidezno resničnost

Naprave virtualne resničnosti lahko delimo na pet tipov: prenosne naprave, ki za svoje delovanje potrebujejo mobilni telefon (Google Cardboard, Google DayDream, Samsung Gear VR itd.); samostojne prenosne VR naprave (Pico Goblin,...
Steven M. LaValle - Virtual Reality

Naučite se osnov navidezne resničnosti

Steven M. LaValle je strokovnjak s področja navidezne resničnosti, redni profesor na Univerzi v Illinoisu, nosilec tudi nekaj patentov s področja navidezne resničnosti, pomagal pa je tudi Oculus-u pri njihovih začetkih. Že...
VR stranski učinki

Dolgotrajni stranski zdravstveni učinki uporabe VR naprav

Govorili smo že o stranskih zdravstvenih učinkih uporabe naprav navidezne resničnosti, kot so VR slabost (Cybersickness), utrujenost oči in fotosenzitivna epilepsija. To so stranski učinki, ki se pojavijo med samo uporabo...
Izboljšana/obogatena resničnost

Razlikujete med navidezno, izboljšano in mešano resničnostjo?

Navidezna resničnost (Virtual Reality - VR), izboljšana/obogatena resničnost (Augmented Reality - AR) in mešana/združena resničnost (Merged Reality - MR) so tehnologije, ki obljubljajo, da nam bodo v bližnji prihodnosti spremenile način...
VR slabost

VR Slabost

VR slabost je najpogostejši nezaželeni stranski zdravstveni učinek uporabe VR naprav. Je precej podobna slabosti gibanja (angl. Motion Sickness) in simulacijski slabosti (angl. Simulation Sickness). Poznamo pa tudi kinematografsko slabost (angl....

VR/AR Naprave

Oculus Quest bo naslednja generacija prenosnih prikazovalnikov za navidezno resničnost

Prihajajoči prenosni samostojni prikazovalnik za navidezno resničnost Oculus Quest bo naslednja generacija prenosnih prikazovalnikov za navidezno resničnost, ki bo predvidoma na voljo spomladi letos, približno ...
Samsung Gear VR SM-R324

Samsung Gear VR

VROČE NOVICE

Preskoči na orodno vrstico