HTC Vive, Mozilla in AWS z novim spletnim brskalnikom za navidezno resničnost

HTC VIVE je objavil sodelovanje z Mozillinim Firefoxom, z AWS-jevim Amazon Sumerian in s Fidelity Investments, ki bodo uporabnikom omogočili, da navidezno resničnost vnesejo v njihovo vsakdanje življenje z zagotavljanjem poglobljenega brskanja znotraj navidezne resničnosti. Firefox Reality bo postal privzeti VR-brskalnik znotraj Vive, ki bo uporabnikom zagotavljal varno in zasebno izkušnjo brskanja.

0
Firefox Reality
Firefox Reality

HTC VIVE je objavil sodelovanje z Mozillinim Firefoxom, z AWS-jevim Amazon Sumerian in s Fidelity Investments, ki bodo uporabnikom omogočili, da navidezno resničnost vnesejo v njihovo vsakdanje življenje z zagotavljanjem poglobljenega brskanja znotraj navidezne resničnosti. Firefox Reality bo postal privzeti VR-brskalnik znotraj Vive, ki bo uporabnikom zagotavljal varno in zasebno izkušnjo brskanja.

HTC Vive lahko zlahka prinese spletno vsebino v VR in sodeluje tudi z Amazon Web Services (AWS), katerih Amazon Sumerian ponuja razvijalcem in podjetjem orodja za preprosto ustvarjanje in zagon izkušenj VR. Na CES-u bo prvo podjetje, ki bo demonstriralo na novi platformi, Fidelity Investments. Slednje bo potrošnikom omogočilo, da pregledajo svoj finančni portfelj v VR prek prilagojenega okolja, izdelanega za novi brskalnik.

Firefox Reality
Firefox Reality

»Letos smo se odločili, da bomo vsakodnevne računalniške naloge prvič prenesli v VR,« je dejal Michael Almeraris, podpredsednik partnerstev in vsebin pri HTC VIVE. »S sodelovanjem s spletnimi storitvami Mozilla in Amazon smo zapolnili vrzel v računalništvu XR (XR – razširjena resničnost), uporabnikom Vive smo omogočili več vsebine za naglavne sisteme, hkrati pa razvijalcem in podjetjem omogočili hitro ustvarjanje vsebine za te uporabnike.«

Mozilla Firefox
Danes je spletno brskanje v VR okorno in težavno za navigacijo. HTC Vive se je obrnil k Mozillinemu Firefoxu, da bi učinkovito predstavil, kaj bi lahko bila spletna izkušnja VR. To partnerstvo omogoča resnično optimizirano brskanje v VR za hitro in enostavno iskanje, dostop do priljubljenih spletnih mest v VR, za nakupovanje, raziskovanje, deskanje, gledanje video posnetkov in še več. Firefox bo privzeti spletni brskalnik za HTC Vive, HTC Vive Pro in prihajajoči Vive Cosmos.

»Veseli nas, da lahko sodelujemo z Amazonom in HTC, saj tako lahko zagotovimo, da je splet najboljši način za doživljanje 3D vsebine z interneta na najboljših VR napravah na trgu,« je dejal Sean White, glavni direktor za raziskave in razvoj pri Mozilli. V to platformo uvajamo Firefox Reality, ki zagotavlja, da imajo uporabniki varno, hitro in zasebno izkušnjo pri naslednji generaciji strojne opreme.«

Amazon Sumerian
HTC Vive se povezuje z Amazon Sumerian, da bi na trg prinesel pravi spletni VR. S tem sodelovanjem bodo razvijalci HTC Vive lahko ustvarili zelo privlačne spletne strani, optimizirane za VR. Z uporabo Sumeriana si lahko razvijalci hitro zamislijo, preizkusijo in objavijo spletne strani, optimizirane za VR, ki so takoj na voljo notranjim preizkuševalcem, overjenim uporabnikom ali za javno uporabo. Poleg spletišč VR, AWS in HTC načrtujeta vključitev Sumeriana v Viveport, s čimer bodo VR vsebine končnim uporabnikom na voljo hitreje kot prej.

»Številne industrije sprejemajo tehnologije XR za širok spekter uporab, vključno s simulacijami usposabljanja, virtualnimi storitvami strežnikov, izboljšanimi spletnimi nakupovalnimi izkušnjami, virtualnimi ogledi in še več,« je dejal Kyle Roche, generalni direktor za Amazon Sumerian pri AWS. »Doslej so ustvarjalci realističnih XR izkušenj zahtevali, da imajo razvijalci specializirane spretnosti za programiranje ter se učijo edinstvenih specifikacij in postopkov uvajanja, kar procesu dodaja kompleksnost. Skupaj s HTC in Mozillo razvijalcem omogočamo hitrejšo izdelavo in distribucijo aplikacij VR z uporabo samo brskalnika in URL-ja.«

Fidelity Investments
Za predstavitev celotnega potenciala teh sodelovanj bo HTC Vive gostil Fidelity Investments na svoji predstavitvi CES VR v hotelu Wynn. Prototip spletne strani Fidelity Investments omogoča finančnim strankam, da se z novimi orodji za vizualizacijo podatkov potopijo v svoje naložbe in omogočijo sodelovanje med uporabniki, kot je družinski član ali pooblaščeni svetovalec.

»V podjetju Fidelity smo zavezani, da bomo ljudem pomagali živeti boljše finančno življenje, zato smo bili navdušeni, da raziščemo zmožnosti teh novih tehnologij,« je povedal Adam Schouela, podpredsednik za upravljanje izdelkov v Centru za uporabno tehnologijo Fidelity. »Možnost, da investitor sodeluje z družinskim članom ali svetovalcem v navideznem okolju, odpira nove možnosti za to, kako lahko potrošniki v prihodnosti komunicirajo s svojimi financami.«

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.