HTC Vive X pod svoje okrilje vzel VR specialista za trening mehkih veščin Bodyswaps

VR specialist za treninge „soft skills“ ali mehkih veščin Bodyswaps je naznanil sodelovanje s HTC VIVE X ter se pridružil enemu največjih investitorjev v XR z več kot 100 podjetji, ki jih v svojem portfelju združuje Vive X.

1
HTC Vive-X
HTC Vive-X

VR specialist za treninge „soft skills“ ali mehkih veščin Bodyswaps je naznanil sodelovanje s HTC VIVE X ter se pridružil enemu največjih investitorjev v XR z več kot 100 podjetji, ki jih v svojem portfelju združuje Vive X. Pod okriljem VIVE X podjetja bo Bodyswaps dobil dodatno financiranje in priložnost poslovnega razvoja ter možnost uresničitve ambicioznih in revolucionarnih treningov mehkih veščin.

“S podporo Vive X in investicijami bodo naše rešitve postale dostopnejše na različnih platformah, razširili bomo knjižnico simulacij mehkih veščin in razvoj ter analitiko rešitev, ki jo nudimo našim naročnikom s ciljem zagotavljanja šikrokega obsega,” je povedal Christophe Mallet, Co-founder, Bodyswaps.

“Veseli nas, da je Bodyswaps eden od najnovejših startupov v Evropi, ki se je pridružil VIVE X. V zadnjem svežnju investicij je bil naš fokus na navidezni resničnosti v poslovnem svetu, kjer vidimo velik potencial rasti. Bodyswaps je izstopal s svojim inovativnim in merljivim pristopom v segmentu VR tehnologije, ki je razširjena v različnih panogah,” dodaja Dave Haynes, Director of Vive X & Developer Ecosystem, HTC Vive.

Bodyswaps je resnična zgodba o uspehu v Veliki Britaniji, katero sta zasnovala soustanovitelja Julien Denoel in Christophe Mallet za tehnološki pospeševalnik Digital Catapult, Augmentor.

Bodyswaps
Bodyswaps

Na podbudo akademije Humanitarian Leadership so ustvarili večkrat nagrajeno zgodbo Safeguarding VR: Bodyswaps, ki je kmalu postala eden izmed vodilnih pionirjev VR razvoja treningov mehkih veščin. S svežimi viri financiranja, ne samo s strani Vive X temveč tudi Innovative UK, Bodyswaps načrtuje tako ponudbo programske opreme kot storitvenih izdelkov za preoblikovanje oddaljenih treningov mehkih veščin v širokem obsegu.

V juniju 2020 bo Bodyswaps objavil prvo serijo simulacij treninga mehkih veščin, ki bo sodelujočim omogočal treninge poslušanja, komunikacije in vključujočih veščin vodenja iz katerekoli oddaljene lokacije, ne glede na čas uporabe. Nova platforma je edino oddaljeno orodje za učenje s pomočjo navidezne resničnosti, ki omogoča ustvarjanje inovativnih scenarijev igranja vlog s pomočjo tehnologije AI, kjer lahko učenci sodelujejo s svojim glasom in izmenjujočo se perspektivo, tako da se opazujejo in učijo skozi samorefleksijo. Dosedanji rezultati kažejo na zadovoljne uporabnike, ki poročajo o neverjetno visoki stopnji angažiranosti ter na pomembno izboljšanje zaupanja pri uporabi novo pridobljenih veščin v resničnem svetu.

Bodyswaps se s tem pridružuje elitni skupini AR in VR vizionarjev in podjetnikov. Misija Vive X je pomagati pri izgradnji, negovanju in rasti AR/VR ekosistema s podpiranjem startupov ter jih podpirati tako pri delu kot financiranju. Tako kot pri ostalih investicijah Vive X tesno sodeluje s sodelujočimi podjetji z namenom pomoči pri operativnih in prodajnih korakih.

O BODYSWAPS
Bodyswaps je popoln program mehkih veščin namenjen podjetjem in izobraževalnim ustanovam, ki združuje vedenjsko znanost skupaj s podatki in napredno VR tehnologijo, s ciljem ustvarjanja poglobljenih in trajnostnih vedenjskih sprememb. Platforma ponuja realne scenarije na delovnem mestu, kjer se učenci srečajo v različnih vlogah z virtualnimi liki, raziskujejo problematične in zahtevne situacije ter se učijo skozi opazovanje lastnega vedenja. S pomočjo Bodyswaps organizacije različnih velikosti nadgradijo svoje izobraževalne programe z dostopno izkušnjo izobraževanja, ki je učinkovitejša od ostalih online vadb ali celo vodenih treningov.

Prejšnji članekHTC Vive Pro sedaj skupaj z najbolj priljubljeno igro ta hip Half-Life: Alyx
Andrej Somrak je navdušenec nad novimi tehnologijami, še posebej nad tehnologijami navidezne, izboljšane in mešane resničnosti. Svoje navdušenje izpopolnjuje tudi v okviru doktorskega študija, kjer so njegova raziskovalna področja stranski zdravstveni učinki uporabe VR tehnologij, uporabniška izkušnja, dostopnost in interakcija. Poleg tega je avtor več člankov in predavatelj s področja tehnologij navidezne resničnosti.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.