HTC Vive z novimi izdelki na področju navidezne resničnosti in drugimi novostmi

Vive Pro Eye postavlja nove standarde na področju vrhunskih sistemov za navidezno resničnost, Viveport Infinity omogoča neomejen dostop do vsebine, Vive Cosmos z Vive Reality System pa na novo oblikuje možnosti znotraj navidezne resničnosti.

0
Vive Cosmos
Vive Cosmos

HTC VIVE je na sejmu CES v Las Vegasu napovedal novo ponudbo strojne in programske opreme ter vsebin, ki na novo opredeljujejo, kako doživljamo navidezno resničnost. Z Vive Pro Eye, novim naglavnim sistemom z vgrajenim sledenjem očem, je vrhunska izkušnja navidezne resničnosti z Vive Pro postala še boljša. Poleg tega je Viveport, HTC-jeva globalna trgovina aplikacij za vsebine VR, napovedala neomejen dostop z Viveport Infinity, tako da je vsa najboljša vsebina vedno na voljo. HTC je prav tako predstavil komplet za razvijalce za prihodnje naglavne sisteme, Vive Cosmos, ustvarjene z novo stopnjo dostopnosti in enostavnosti uporabe. Predstavljen skupaj s Cosmosom, sistem Vive Reality System na novo opredeljuje, kako bi moral VR izgledati v času prostorskega računalništva, s svežimi načini za prikazovanje vsebin in prenos uporabnikov v VR-okoljih. Ti najnovejši dosežki na področju vrhunskega VR ne ponujajo le najboljše tehnologije in vsebine, temveč si prizadevajo ponovno opredeliti, kako je VR dostopen in kakšno izkušnjo nudi – tako za končne uporabnike kot podjetja.

Vive Pro Eye
Vive Pro, zgrajen za potrebe profesionalnega uporabnika, je postal še boljši z integriranim sledenjem očem v novem Vive Pro Eye, ki uporabnikom omogoča nove ravni dostopnosti, vključno z navigacijo po meniju s pogledom, in s tem odpravo potrebe po krmilnikih. Z vključitvijo sledenja očem bo novi Vive Pro Eye podjetjem in razvijalcem omogočil, da zberejo več podatkov o svojih okoljih za usposabljanje in pomagajo pri optimizaciji uporabniške izkušnje.

Liga Major League Baseball (MLB) je debitirala pri sledenju očem na Vive Pro Eye na sejmu CES 2019. Sledenje očem je vključeno v izkušnjo video iger »MLB Home Run Derby VR«, ki uporabnikom omogoča popoln nadzor menija brez tradicionalnega krmilnika.

»V tehnologijo VR smo vlagali, da bi ljubiteljem zabave in naše igre zagotovili novo raven tekmovanja v VR, igro na domu in atraktivnost, kot jo poznamo na terenu,« je povedal Jamie Leece, višji podpredsednik za igre in VR v Major League Baseball. »S povezovanjem tehnologije za sledenje očem v Home Run Derby VR smo sposobni prenesti čudovito izkušnjo bejzbola na katerokoli lokacijo, ne da bi potrebovali dodatne krmilnike. Naši oboževalci lahko z uporabo svojih oči preprosto upravljajo menije.«

Novi Vive Pro Eye bo naprodaj v drugem četrtletju leta 2019.

VIVE Pro Eye
VIVE Pro Eye

Viveport Infinity
Prav tako je bila napovedana največja nadgradnja naročniške storitve Viveport. Prva neomejena naročniška storitev za VR, Viveport Infinity, omogoča naročnikom, da odkrijejo in raziščejo stotine virtualnih destinacij kadarkoli in z neomejenim dostopom.

»Danes napovedujemo naš naslednji korak v razvoju Viveporta z Viveport Infinity,« je povedal Rikard Steiber, predsednik Viveporta. »Ko smo prvič uvedli našo naročniško storitev, smo potrošnikom omogočili preizkusiti 5 naslovov na mesec. Zdaj z Viveport Infinity svojim članom ponujamo najboljšo vrednost v VR-vsebini s 100-krat večjo izbiro, vse po enotni nizki ceni.«

Od 5. aprila 2019 dalje bodo lahko naročniki prenesli in predvajali katerega koli od 500+ naslovov v knjižnici Viveport Infinity brez omejitev. Člani bodo lahko dostopali do Viveport Infinity na vseh sedanjih in prihodnjih napravah Vive, kot tudi na Oculus Rift in drugih napravah.

Viveport Infinity
Viveport Infinity

Vive Cosmos
Prvič predstavljen na CES 2019, je Vive Cosmos najnovejši VR naglavni prikazovalnik podjetja Vive, ki ponuja absolutno udobje in enostavnost nastavitve ter uporabe. Brez potrebe po zunanjih baznih postajah, kot se uporabljajo pri HTC Vive in HTC Vive Pro, Vive Cosmos povečuje prilagodljivost prostora za uporabo, tako doma ali na poti, in ima možnost, da ga poganja več kot tradicionalni igralni računalnik.

»Ugotovili smo, da več kot 85 % VR-lastnikov verjame, da je enostavnost uporabe in nastavitev najpomembnejši dejavnik pri nakupu sistema,« je povedal Daniel O’Brien, generalni direktor za ameriški trg pri HTC Vive. »Verjamemo, da bo zaradi Cosmosa VR lažje dostopen tistim, ki morda niso vlagali v VR prej, in bo tudi odlična izkušnja za navdušence nad VR.«

Cosmos bo prvi naglavni sistem Vive, ki bo imel »Vive Reality System«, povsem novo obliko VR. HTC bo v začetku leta 2019 najprej ponudil pakete razvijalcem Vive Cosmos, podrobnejše informacije o razpoložljivosti in ceni pa bodo objavljene pozneje v letu.

Vive Reality System
Ekipa HTC Creative Labs je razkrila tudi Vive Reality System, popolnoma prenovljen način, s katerim lahko ljudje doživijo navidezni svet, ki zajema celotno uporabniško izkušnjo od trenutka, ko so slušalke vključene v interakcijo z vsebino.

»Naša filozofija je bila vedno osredotočena na razvoj odličnih izdelkov in doživetij, ki ustvarjajo naraven in lahkoten most iz resničnega v navidezni svet. S sistemom Vive Reality smo si želeli ponovno predstaviti Viveovo osnovno programsko izkušnjo, da bi zadostila tem potrebam,« je dejal Drew Bamford, podpredsednik pri Creative Labs znotraj HTC Vive. »Orodja in okolja, ki sestavljajo Vive Reality System, želijo narediti prostorsko računalništvo dostopno vsakomur, ki se želi potopiti v navidezni svet. Želimo, da bi VR občutili manj kot zaganjanje aplikacij, temveč bolj kot prestopanje med svetovi.«

Vive Reality System vključuje tako operativne kot izkustvene elemente, ki vplivajo na celoten portfelj izdelkov Vive in bodo najprej na voljo z Vive Cosmos. V okviru projekta je Vive najavil dogovor z Mozillo, da bi predstavil prvi Vive namenski brskalnik VR.
Vive Reality System bo na voljo v Vive Cosmos, ki bo izšel kasneje v tem letu.

Vive Reality System
Vive Reality System

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.