Lidl z aplikacijo za izboljšano resničnost

Eno izmed zelo uporabnih področij uporabe tehnologij VR/AR/MR je tudi v marketingu in promociji. Nedavno je Lidl predstavil aplikacijo »Več za vas«, s katero si s pomočjo izboljšane oziroma obogatene resničnosti lahko ogledate dodatne informacije iz aktualne ponudbe.

0
Lidl AR aplikacija
Lidl AR aplikacija

Eno izmed zelo uporabnih področij uporabe tehnologij VR/AR/MR je tudi v marketingu in promociji. Nedavno je Lidl predstavil aplikacijo »Več za vas«, s katero si s pomočjo izboljšane oziroma obogatene resničnosti lahko ogledate dodatne informacije iz aktualne ponudbe.

Lidlova obljuba “preprosto več za vas” je bila glavno vodilo pri razvoju mobilne aplikacije, ki bo nadgradila vsako izkušnjo z Lidlovimi komunikacijskimi materiali. Z obogateno resničnostjo boste lahko preprosto dostopali do zanimivih vsebin, kot so podrobnosti o raziskavah, mnenja uporabnikov, video recepti, članki in še mnogo več.

Kjerkoli boste v katalogu opazite lupo, z aplikacijo “Več za vas” preprosto poskenirajte stran za več zanimivih informacij in uporabnih nasvetov.

V aktualnem katalogu si lahko pomočjo aplikacije ogledate video pričevanja kupcev o Lidlovih izdelkih, ki jih zaženete z gumbom “Play”, ki se izriše ko poskenirate stran. Aplikacija deluje tudi če poskenirate katalog na spletu.

Obljubljajo, da bodo aplikacijo ves čas nadgrajevali in ponujali nove funkcije in zanimive vsebine. Aplikacija je na voljo tako za iOS kot tudi za Android telefone.

Nedvomno gre za zanimivo in uporabno razširitev obstoječega komunikacijskega materiala in pričakujemo podobne rešitev kmalu tudi od ostalih ponudnikov.

Lidl pa ni prvi ponudnik pri nas, ki je začel v promocijske namene uporabljati nove tehnologije. Uporabo VR so uporabila že večja podjetja, kot so Telekom Slovenije, Mlekarna Celia, Zavarovalnica Triglav, Pepsi itd.

Zavarovalnica Triglav je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop in podjetjem ArtRebel9, izdelalo virtualno izkušnjo skakanja s planiške velikanke prav Oculus Rift.

Mlekarna Celeia je s svojo rešitvijo, prav tako v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop, predstavilo popolno senzorično izkušnjo, saj so s tehnologijo virtualne resničnosti aktivirali vseh pet človeških čutov – okus, vonj, otip, vid in sluh. Gre za inovativen pristop, ki so ga predstavljali na degustacijah probiotičnih jogurtov LCA. Z uporabo naprave Samsung Gear VR so uporabnika postavili v idilično okolje pašnikov (vid), na tla je bila položena trava (vonj), med izkušnjo je uporabnik jedel njihov jogurt (okus), v rokah je imel tradicionalno leseno žlico (otip) in užival v prijetnem prostorskem zvoku (sluh).

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.