Oculusov prototip naslednje generacije Oculus Rifta imenovan Half-Dome

Predstavljen je bil na F8 konferenci v začetku maja. Glede na obstoječi Oculus Rift prinaša kar precej novosti in tehnoloških inovacij, ki bodo pripomogle k večji vživetosti v navidezno resničnost in povečanemu udobju. Naglavni prikazovalnik ima 140 stopinjski vidni kot in premikajoč se Varifocal zaslon.

0
Oculus Half-Dome
Oculus Half-Dome

Predstavljen je bil na F8 konferenci v začetku maja. Glede na obstoječi Oculus Rift prinaša kar precej novosti in tehnoloških inovacij, ki bodo pripomogle k večji vživetosti v navidezno resničnost in povečanemu udobju. Naglavni prikazovalnik ima 140 stopinjski vidni kot in premikajoč se Varifocal zaslon.

Varifocal zaslon se premika glede na to kaj v navidezni resničnosti gledamo, s čimer se posnema zmožnost očes, da izostrijo sliko na objekt v bližini. Pri obstoječih naglavnih prikazovalnikih je priporočeno, da so objekti v navidezni resničnosti oddaljeni najmanj 2 m, da bi se izognili utrujenosti oči. Z Varifocal zaslonom naj bi to težavo odpravili in bo npr. branje in opazovanje objekta v roki precej manj naporno za oči. Mehanizem ki premika zaslon, ne povzroča hrupa in vibracij, ki bi jih uporabnik lahko zaznal. Glede na to bo moral imeti nov prikazovalnik imeti vgrajeno tudi sledenje pogledu.

Varifocal zaslon v Oculus Half-Dome prikazovalniku
Varifocal zaslon v Oculus Half-Dome prikazovalniku

Po velikosti je prototip približno enake dimenzije kot Oculus Rift, povečali pa so mu vidni kot na kar 140° (obstoječi Oculus Rift ima vidni kot 110°), s čimer so povečali vidljivost v perifernem vidu in tako bolj realistično izkušnjo.

Poleg strojnih izboljšav pa Oculus dela tudi na programskih rešitvah za izboljšanje realizma pri sledenju rok in posnemanju premikanja glave in ust avatarja pri medsebojni komunikaciji, predvsem za sinhronizirano premikanje ustnic pri govoru.

Za sledenje rok razvijajo »deep marker labeling« sistem, ki z uporabo 2D kamere sledi členkom na rokah in jih v 3D prostoru navidezne resničnosti prikaže z  pomočjo umetne inteligence.

Sledenje rokam z uporabo nove tehnologije
Sledenje rokam z uporabo nove tehnologije

Za rekunstrukcijo resničnega okolja v navidezni resničnosti so uporabili slike in video, katere zlepijo skupaj v »point cloud« rekonstrukcijo sobe. Programska opreama, ki to omogoča, za rekonstrukcijo lahko uporabi obsoječe slike in videje, ki jih imamo voljo.

Rekonstrukcija resničnega okolja v VR
Rekonstrukcija resničnega okolja v VR

Razvijajo pa tudi sistem, ki z uporabo serije stereoskopskih slik, ustvari fotorealistično panoramo v 3D, ki jo lahko raziskujemo v navideni resničnosti. S pomočjo te programske opreme bomo lahko izdelali okolja, katera bi radi ohranili v spominu, brez uporabe profesionalne opreme.

Očitno bo prihodnost navidezne resničnosti zelo razburljiva, polna tehnoloških inovacij. Kdaj pa bodo predstavljene strojne in tehnološke inovacije na voljo še ni znano.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.